tisdag, juli 19, 2005

Tester

Fastnade lite med testerna som Mia skrivit om.
Har inte gjort något av testerna ordentligt egentligen, och därför skriver jag inte in nåt exakt resultat här. På det politiska testet hamnade jag i alla fall också i den vänster-liberala kvadranten fast mer till vänster än Mia. Vet inte, som redan nämnts, om det stämmer, då jag inte ägnade så mycket tid till att verkligen fundera på alla frågor. Nånstans där borde väl sanningen ändå ligga.

Könstestet var svårt tycker jag. När man skulle skriva ord som man förknippade med en viss färg till exempel, kände jag att jag hämmades av att det var på engelska. Synd, för annars hade det varit ett riktigt roligt test!
Som förväntat misslyckades jag med kom-ihåg-var-bilderna-finns-testet. Jag orkar inte ens försöka på sånt! Hade varit lättare att minnas om det var siffror eller bokstäver tycker jag.
Däremot var 3D-figurerna lättare än jag trodde de skulle vara.
Så jag har nog en ganska manlig hjärna.

Förstår du inte vad jag skriver om? Följ länken till Mias inlägg och sedan länken därifrån till testerna, så kommer det klarna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev 100% man. Jag vet inte om man ska vara nöjd med det, eller känna sig förolämpad...

liffer sa...

Du får nog välja alldeles själv! :)