fredag, juli 08, 2005

Foto

Ja, jag vet, det var inte nio bomber, men det spelar ingen roll; det är inte antalet explosioner som är det väsentliga! Det är lika hemskt ändå.

Jag har lagt in ett foto här på min profil idag. Kul att för en gångs skull gå lägga in vilket foto man vill. Inte som på alla communities då det måste godkännas först.

Lägger in ett foto här också förresten. På min favoritfågel vid Ramnasjön här i Borås. Det är min vanligaste promenadväg nu för tiden och oftast vill man ju stanna och mata fåglarna i alla fall ett litet tag. Då är denna gås trevligast eftersom den är den enda fågeln hittills som vågat äta ur handen.

Lite naiv är den kanske. Tror nog de flesta om gott.
Minns inte vad rasen heter. Snögås kan det vara. Han (hon? den?) är väldigt snäll i alla fall, men verkar lite ensam. Den är den enda av sin art där vid sjön...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, du är ju jätteaktiv här ju! Nu skäms jag ju nästan för att jag inte har varit in och läst nåt sen de allra första dagarna du skrev.

Nu har jag iaf lagt upp ett bokmärke hit :)

liffer sa...

Jo, det har blivit en del :)
Fast inte så mycket nu förstås, eftersom jag varit på minisemester hemhemma.
Snart är jag igång igen!