onsdag, juli 13, 2005

Atomic Swing

Sitter och importerar skivor till Herr iPod.
Matar honom full med Atomic Swing. Kul med nåt nytt att lyssna på imorgon!
Och Atomic Swing är/var verkligen tokbra. Hade A car crash in the blue inladdad på iPoden redan. Snart finns där även Bossanova Swap Meet och fluff..
Wunderbar!
 
Tyvärr var The Arks In Lust We Trust kopieringsskyddad = den kan spelas i datorn men iPoden fattar inte att det är en ljudskiva.
Blä. Jag avskyr sånt kopieringsskydd.
Jag har ju köpt skivan ju!! Har jag inte rätt då att lyssna på den på väg till jobbet?


Toksent är det också. Trött++ kommer jag vara imorgon.
Men men, tvådagarsvecka blir det ju så det borde jag orka ändå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får väl göra som man gjorde "förr i tiden", köpa en bärbar CD-spelare!

liffer sa...

Ja men, dels har jag inga pengar och sen så vill jag inte ens ha en bärbar CD-spelare :(