tisdag, juli 12, 2005

Soligt

Har varit hemhemma i Borlänge på minisemester över helgen. Åkte fredag kväll från Borås och åker hem idag.
Idag kommer det bli olidligt i bilen. Det är ju _så_ varmt!
Men men, det får bli många glasspauser helt enkelt.

Åkte förresten förbi Laxå på vägen upp ju. Kom att tänka på att vissa bloggare ju bor där :) Var på väg att stanna på en Burger King-restaurang i Laxå (eller utanför Laxå kanske? Vid E20 i alla fall.) men det såg så bråkigt ut. Det var en polisbil där och, av nån anledning, hela tre poliser (annars är väl två vanligast?) och verkade lite rörigt. Så inget Burger King blev det.
Sponsrade McD lite längre bort istället.


Nåväl. Hemhemmahelgen är anledningen till att det inte blivit så mycket bloggande. Det finns ju bredband här (snabbare än jag har i Borås också...) men datortiden försöker man väl ändå begränsa, om man säger så.
Återkommer från Borås, senare eller en annan dag.

2 kommentarer:

M sa...

Det är ganska vanligt att poliser, brandmän och andra äter på Burger King som vanliga dödliga. Jag törs inte garantera att så var fallet just igår... men det har varit smockat med folk på senaste. Fast om du/ni far förbi nån mer gång kan kanske jag som är inföding eskortera, kanske det känns tryggare så, hehe :) Och ja, BK ligger i downtown Laxå ;)

Hoppas resan går bra, glassa på och smart drag att skära ner på datandet, quite allright! :o)

liffer sa...

Ja, det förstås. Poliser är ju kanske också hungriga ibland :)
Fast det såg faktiskt bråkigt ut också. Du vet, gäng som vandrade där ifrån typ.
Anyway så funkade McD bra faktiskt, det med.
Fundrade på om jag borde hört av mig till dig, men tfnnr hade jag inget så det sket sig.

Resan hem gick bra. Svinvarmt dock Välbehövligt middagsstopp hos ex-klasskompis i Askersund var mer än välkommet!