onsdag, juni 29, 2005

Skrivare

Ibland är det roligt med datorer, ibland inte.
Ibland är det roligt med Linux, ofta inte.
Ibland funkar det att skriva ut när man sitter i Linux, oftast inte.

När jag (och andra här också, så det beror inte enbart på att jag är korkad) skriver ut här får jag oftast ut ett papper där det står


ERROR: undefined
OFFENDING COMMAND: p P <

STACK:

-mark-


Så jag har orsakat ett odefinierat fel och på grund av att skrivaren uppfattade det som ett kränkande kommandostack den? Den vill ge mig en markering helt enkelt.

Suck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

LOL

(Jag skrattar förstås inte åt att skrivaren krånglar, men jag gillar din tolkning av vad skrivaren vill säga dig...)

liffer sa...

Jag tycker faktiskt också att skrivaren är ganska så underhållande :)
Det är bara irriterande om det är något viktigt man vill få ut...