måndag, juni 13, 2005

Ledig?

Kan man verkligen säga att man är ledig när man inte har nåt egentligt jobb? När man inte har lön och så.
Nåväl. Jag är åtminstone hemma idag, det är jag säker på ;)
Blev såpass sent igår så det kändes inte som nån idé att gå upp så tidigt och åka till Chalmers och så. Har fått massor tvättat här och ska också passa på att uträtta lite småärenden på stan.
Bra.

Hade fått nya numret av ETC magasin nu när vi varit borta. Det betyder alltså att jag inte lider brist på sysselsättning idag i alla fall :)
Skulle kunna skriva lite på exjobbsrapporten men jag föredrar att vara ledig när jag är hemma så länge det nu går (Om det nu är ledig jag är!?).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Artikeln om Tjetjenien i nya ETC var väldigt bra tycker jag. Fler behöver få upp ögonen, eftersom det är helt sjukt det som händer där. Såå läskigt det där att varannan ryss önskar sig ett mäktigt och oslagbart Ryssland medan bara en procent önskar sig ett laglydigt och demokratiskt. Huu...

liffer sa...

Jag har faktiskt inte hunnit läsa just den artikeln än, den verkade så tung =/
Artikeln om arbetslösheten och moderaternas politik var mer vad jag orkade ta till mig den dagen jag fick tidningen...
Men jag ska absolut läsa hela magasinet snart!