torsdag, juni 23, 2005

Boule

De spelar boule utanför fönstret. En massa pensionärer. Eller förresten, det vet jag väl inte, men människor kategori äldre i alla fall.
Jag vill hem!! Det ringer ändå inte just nu. Sortera papper är allt jag kan göra just nu.
Dricka mer kaffe vågar jag inte eftersom jag inte har någon möjlighet att gå på toaletten.

Upptäckte att Marit Nygren har en blogg här på blogspot. Snart är det här som lunar. "Har du inte en blogg finns du inte".
Hmm, nu lät det som jag tyckte det var nåt negativt att Marit finns här, men det var inte alls så jag menade! Det var bara roligt faktiskt :) Ännu mer att läsa!

2 kommentarer:

Tina sa...

Vem är Marit?

liffer sa...

Marit är en gammal vän från Borlänge. Hennes blogg blir säkert läsvärd eftersom hon brukar vara full av tankar och åsikter, så den kan du ju läsa om du har tråkigt nån gång :)