måndag, juni 06, 2005

Jo, jag såg filmen igår (och åt god, varm fruktsallad och senare även micropopcorn...).
Inte min typ av film egentligen, men jag var på rätt humör för den igår! Fick skratta, och det förlänger väl livet? ;)
Roligast var nog scenen då han skulle ta med henne på balen och allting bara gick totalt fel. Fy så hemskt om det skulle hända i verkligheten :)

Idag har jag bakat bröd. Rofans vardagsbröd ur boken Kärlek, oliver och timjan av Anna & Fanny Bergenström. Gott gott.
Har också varit på Knalleland och shoppat. Bytte in min kjol som jag köpte på KappAhl förra helgen mot en bikini. Det får bli gamla kläder på svågers student helt enkelt!

Har precis skickat in en ansökan till ett jobb som trafikmätningsingenjör på Vägverket Konsult. Kan det vara mitt kall? Kanske inte, men söka måste man ju.

Ska jag orka ta mig till torget nu? Lyssna på WomenMen. Vore kul att höra dem, så jag vet om det är nån idé att söka till kören, men å andra sidan är det mulet och regnigt ute och jag vet inte ens om de redan har sjungit... Blä.

Mina penséer har blivit för stora också. För långa och för många. Jag kände på mig att jag planterade för många i varje låda, men jag ville att det skulle vara fint på en gång ju...
Har så svårt att bara dra upp dem och döda dem också. De lever ju.

Nu ska jag göra i ordning ett fint excelark där jag skriver upp alla jobb jag söker, när jag sökt dem, när jag fått svar och sånt. Så jag har koll på hur många jag egentligen söker tänkte jag.
(LISTMANI)

Inga kommentarer: