Jag försökte blogga flera gånger igår kväll via mobilen men det fungerade inte!
Så här kommer det jag försökte skicka upp igår...
Svenskt så det förslår!
Detta är ju den verkligen nationaldagen. Det bara är så.
Här blir det jordgubbar till efterrätt, jordgubbsdrink före maten och alkoholfritt jordgubbsvin till maten. För som J sa:
-Jordgubbsvin är ju bara SÅ lax!
Och det är bäst (lugnast åtminstone...) att låta den som är gravid bestämma.
Och jag VET att det står en ölflaska vid min plats på matbilden, men jag drack alkoholfritt jordgubbsvin också. Så det så.
Visar inlägg med etikett sommar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sommar. Visa alla inlägg
lördag, juni 21, 2008
Efterhandsblogg...
fredag, juni 20, 2008
måndag, juni 09, 2008
fredag, juli 06, 2007
lördag, juni 30, 2007
Sommar
Om man som jag inte har eget kontor på jobbet (och alltså inte kan lyssna på radio hur man vill) är det mycket trevligt att SR har ett sommarpratararkiv på nätet där även musiken finns med. Endast 30 dagar, javisst, men det är ju mycket bättre än inget!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

