Visar inlägg med etikett naturligt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett naturligt. Visa alla inlägg

tisdag, november 13, 2007

Let it snow!

Återigen verkar det vara en total överraskning att det kan snöa i Stockholmsområdet. Redan innan jul till och med.

Suck!

söndag, augusti 12, 2007

Kotte


Jag hittade en söt liten igelkott när jag skulle gå ut och gå. Fast han blev visst rädd för mig och rullade ihop sig :-(

Blixtar och dunder

Huj, vad det regnade och åskade igår!
Och precis när man trodde att det var över så öppnades en ny regncell i molnet och gav både mer vatten och blixtar.

Det var riktigt mysigt tycker jag.
Ingen TV, ingen dator så det blev till att göra en minisats chokladbollar, läsa tidning, lösa korsord...
Jag satte på radion när det värsta var över (är inte lika rädd om den som om TV och dator) och hörde en del av reprisen av Naturmorgon.

Man kanske skulle dra ur strömmen till TVn alla lördagar?