Återigen verkar det vara en total överraskning att det kan snöa i Stockholmsområdet. Redan innan jul till och med.
Suck!
Visar inlägg med etikett naturligt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett naturligt. Visa alla inlägg
tisdag, november 13, 2007
Let it snow!
söndag, augusti 12, 2007
Blixtar och dunder
Huj, vad det regnade och åskade igår!
Och precis när man trodde att det var över så öppnades en ny regncell i molnet och gav både mer vatten och blixtar.
Det var riktigt mysigt tycker jag.
Ingen TV, ingen dator så det blev till att göra en minisats chokladbollar, läsa tidning, lösa korsord...
Jag satte på radion när det värsta var över (är inte lika rädd om den som om TV och dator) och hörde en del av reprisen av Naturmorgon.
Man kanske skulle dra ur strömmen till TVn alla lördagar?
Kl 09:58 Etiketter: kökssysslor, naturligt, tv
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
