tisdag, augusti 02, 2005

Lämna blod

Har varit och lämnat blod nu på morgonen. Det var andra gången för mig och denna gång blev jag faktiskt lite yr. Är det fortfarande förresten.
Men det är ingen fara alltså. Det går väl över snart.
Förra gången valde jag en fin skål från Rörstrand som ersättning, den här gången ville jag ha en t-shirt men så var de slut! Fanns bara S och XS och det funkar inte på mig.
Jag lämnade min "ersättningslapp" där uppe på Droppen och så skulle jag få hämta en t-shirt någon annan dag. Hoppas det funkar, för jag vill gärna ha en.

Järntabletter och svart bajs i tio dagar nu då!

2 kommentarer:

Granlund sa...

Bah!

Hittade en nackdel med att köra som jag gör, jag ser inte dina bloggar förrän ganska långt efter att du postat dom... :P Men det är säkert en inställning, så det får undersökas... :P

liffer sa...

Haha :) Jag funderar ändå på att ta bort den där site-feed-funktionen så det så :P

Men hur långt efter är det du ser dem då?