torsdag, januari 03, 2008

Vi komma



Och årets tomte (eller okej, förra årets menar jag ju egentligen) blev:

TVÅ PEPPARKAKSGUBBAR!

Visst var de lite söta? :) Och billiga. Halva priset fick jag dem för idag. Eller i och för sig så vet jag ju inte om de ens är värda halva sitt ordinarie pris, men det var ju åtminstone billigare än det skulle ha varit förut. Ja, du förstår säkert...
Och "årets tomte" - jag tänker mig alltså att det är lite trevligt att köpa en ny julprydnad varje jul. Åtminstone ett par år sådär, tills jag har lagom många (även om sambon tycker att det vore lagom med noll (0) stycken). Det brukar oftast bli en tomte av något slag men denna gång blev alltså tomten två pepparkaksgubbar istället.

Jag är mycket medveten om att handlar om tre pepparkaksgubbar i barnvisan men det skiter jag i. Den sången handlar ändå inte om mina gubbar.

1 kommentar:

Lina sa...

Hahahahahaaaa, vad du är knäpp!