tisdag, januari 01, 2008

Nostalgi

Jag skulle välja ut lite foton för framkallning tänkte jag. Det gick inte så bra.
Jag fastnade i gamla bilder och tittade på dem så länge så att det inte är någon idé att ta tag i projekt framkallning än.
Stormen Gudrun var ett tag sen, till exempel. Såhär såg det ut i Viskafors, där vi då bodde. Det är vårt hus man ser på bilden. Det låg knäckta granar över hela den där lilla vägen fast räddningstjänsten kom faktiskt redan mitt i natten och sågade itu dem så att vägen blev farbar.


Jag hann i alla fall med att lägga in alla våra backup-skivor med foton på den externa hårddisken. Vissa kort hade vi endast på CDskivor nämligen och det känns lite vanskligt. Speciellt som skivorna är brända någon gång 2004-2005 och man vet ju aldrig hur länge de håller!

Inga kommentarer: