tisdag, juni 10, 2008

Piano!


Jag hittade ett piano :-) Vissa hittade en tv med fotboll på...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hörde till dem som hittade tv med fotboll på... :D
Vad spelade du för vackert?

Anonym sa...

Vad nöjd du ser ut där :)!

Granlund sa...

Jag hade alla gånger föredragit att se dig spela Piano framför Fotboll... :P (Ok, det kan ju ha något att göra med mitt intensiva fördömande av fotboll... :D )

Maria sa...

Piano verkade roligare än fotboll på tv. Men själv var jag på köravslutning med brännboll, grillning och film från konserten, det slår du inte iallafall. :P

liffer sa...

Oj, så mycket detta piano engagerade då!
Eller var det fotbollen som engagerade egentligen? ;)

maja: inte så mycket tyvärr! Lite solfegietto (eller vad den heter... Bach, I believe) och lite Bridge over troubled water.

karin m: jaaaaaa! :)

granfot: jag tror att det beror på att jag är bättre på piano än fotboll också, haha :)
Fast framför allt hoppas jag ju att du vill HÖRA mig spela piano...

maria: så du tog dig dit ändå! Kul! :)