söndag, juni 08, 2008

Nya skivor på väg

Nu var det dags igen för en CD-beställning.
Vill ha skivorna här NU!
Jag har ett stort behov av fler Jack Johnson-skivor. Den jag har (In between dreams) går runt runt runt och jag behöver nya melodier, nya texter och mer av Jacks röst.
Det är mest min Jack-längtan som gör att jag bara måste köpa skivor just nu, men när man ändå beställer kan man ju passa på att leta reda på lite fler guldkorn.

De skivor som jag har beställt är:

Spektor Regina - Soviet Kitsch för att höra om hon bara råkat lyckas med "Begin to Hope" eller om hon är så fantastisk som jag tror att hon är
Johnson Jack - On And On Åh, Jack!
Sahara Hotnights - What If Leaving Is A Loving Thing Måste köpa den för att den är så bra och för att jag hittills har den endast halvolagligt...
Johnson Jack - Thicker Than Water Yes!
Waterboys - Fisherman's Blues En nyfunnen vän lyssnar mycket på denna grupp och jag har blivit väldigt nyfiken

Inga kommentarer: