torsdag, mars 23, 2006

Knuff i rätt (?) riktning

Ibland sitter man och funderar över något svårt beslut man måste fatta. Flera olika valmöjligheter som verkar lockande på olika sätt.
Ibland händer något som ger en en liten knuff i en riktning som gör att man kan fatta det där beslutet utan lika mycket ångest.

Nyss satt jag och funderade på om jag skulle promenera iväg till ett friskisjympapass eller inte. Jobbigt val eftersom jag ser fördelar med att både träna och att vara hemma.
Precis när jag tänkte resa mig för att leta reda på mina träningskläder fick jag en liten knuff som hjälpte till i beslutsfattandet; det vräkte ner snö!
Så det blir ingen träning. Och det känns bra.
---------------------------------------------

Snälla Alla; särskriv inte och lär Er skilja på när var och vart ska användas! Deal?!

1 kommentar:

Anonym sa...

väntar med spänning på rapport om klädinköpen!