tisdag, september 20, 2005

Piff & Puff

Friskis och Svettis skivstångspass tar himla bra måste jag säga. Åtminstone nu, när jag vågar ta lite mer rätt vikter. Var lite feg i början.
Synd bara att det fanns två Piff och Puff-kloner längst bak i salen som störde stretchingen (stretchningen?) med sitt tjatter.

Det har börjat bli mörkt ute nu. Jag tycker inte om när det är mörkt när jag ska cykla till stationen på morgonen. Visst var det i slutet av september som det var vintertidsdags förut? Slutet av oktober är en värdelös tid att ändra klockan tycker jag. Det gör inte lika stor skillnad då. Inte för mig, med mina tider, i alla fall.
Det viktigaste är kanske inte vintertiden egentligen, utan viktigare är nog att jag borde bli klar med det här satans exjobbet nån gång, så slipper jag pendlandet helt.

Inga kommentarer: