måndag, februari 26, 2007

Bokrea, igen

Jag ger mig, jag hade fått bokreakatalogen!
Hittade den i pappersåtervinningen. Kasst av mig.

Jag vet inte riktigt vilka böcker jag vill köpa dock. Kommer inte heller orka/hinna till rean första dagen så det kan ju hända att jag inte ens har chans att få tag på de böcker jag bestämmer mig för att vilja ha. Eller nåt.
En viss sambo fyller år snart så något till honom vore inte fel.

Första Harry Potter-boken är utläst nu. Lika bra som den var förra gången jag läste den :)
Ska börja på tvåan någon dag.

Så är läget. Inget nytt i övrigt.

4 kommentarer:

krogare sa...

Satt och kollade i katalogen igårkväll. Tänkte att bokrean är ikväll, men den var ju igårkväll... 27 februari 00.00, hissen gick visst inte ända upp på mig igår =) Ska köpa en bok om Feng Shui tror jag. Har du Feng Shui-möblerat hemma?

Anonym sa...

oooo, jag vill ocksâ gâ pâ bokrea! du fâr berätta vad det blev sen :)

Anonym sa...

Nu har jag shoppat. Bokrean har ju tyvärr inte samma magi som förr, när katalogen var likställd med barndomens leksakskatalog inför julen.. Jag tror att det är avsaknaden av sportslov som är orsaken. Nåväl. Mina fynd är utan ordning: Hej lättja av Corinne Maier. Verkar lovande, och som plikttroget arbetande tjänsteman kan man behöva lite cynism. Därtill Kärlek, oliver och timjan samt boken Bröd av Jan Hedh. Sammanfattningsvis, bakning och civil olydnad - i brist på sportlov. .)

liffer sa...

krogare: 3 feng shui-böcker köpte jag :) Och nja, vi flyttade på skrivbordet förut i sann Feng Shui-anda, men det är ju svårt att få till nåt riktigt bra utan att köpa nya, mer funktionella grejer. Särskilt svårt är det att feng shui-möblera om man har övermöblerat...

karin: se blogginlägg som jag skriver snart :) (fast du har väl hört allt på telefon förstås)

veronika: nä, inte alls samma magi! eller är det så att det verkligen var bättre förr? jag tycker inte jag hittar lika mycket bra i reakatalogerna nu för tiden... kärlek, oliver och timjan kommer du nog ha mycket nytta av i alla fall! Herr Rofan träffas ju där bland andra trevligheter :)