onsdag, november 22, 2006

Kopungar

Nu är jag less på kuponger. Kuponger med rabatter alltså. Köpa köpa köpa.
Det är nog vad livet går ut på. Not.
Kuponger bara stressar mig i alla fall och självklart är det som är meningen. Jag är så lättlurad!
Ska sluta bry mig om dem... Fast det går nog inte. Vissa kuponger är ju bra!
Typiskt. Aldrig är i-landsproblem lätta att lösa.

Ett annat jobbigt i-landsproblem är att jag glömde lägga in statcounterkoden här när jag uppgraderade till blogger beta. Så nu har jag ingen statistik för den senaste tiden.
Boring!

Hm. Så negativt det här kändes!
Nåt positivt är istället ett sängköp som jag och O gjorde i lördags. Sängen levererades igår - en underbart skön kontinentalsäng, 180x200 cm. Ingen skarv! Äntligen! :)

Nu ska jag dricka rooibos-te (smaksättning: svenska bär) och läsa lite i Forskning & Framsteg som kom idag. Ska även titta lite i mersmak och se vad jag ska göra för mat som passar in i produkterna som det finns kupong till i utskicket. Eller vänta nu...

3 kommentarer:

with vegas in mind sa...

Kuponger är ju jättebra! Jag brukar klippa ut koponger så det står härliga till. Tänk, ibland sparar man flera kronor! (ironi)
Faktum är att jag på riktigt handlade kläder på KappAhl till Cornelia, och sparade ett par hundra för jag hade en 30%-kupong. Blöjkuponger klipper jag också ut. Om jag använder blöjkuponger sparar jag minst hundra kr i månaden. Kanske låter som småpotatis, men många bäckar små...

with vegas in mind sa...

jag seeer att jag har stavat fel lite här och där.

liffer sa...

Ja, men jag vet. Jag använder dem ju också hela tiden. Men _egentligen_ är det ju kasst - de borde ha lite lägre priser överlag istället.
Och det är otroligt surt om man någon gång har glömt en viktig kupong (eller kopung som jag föredrar att kalla dem)...