söndag, januari 22, 2006

Jobb och chatthyfskommentarer

Dåligt med uppdateringar här. Det beror på två angenäma saker. Först och främst besök några dagar i början av förra veckan. Sen och näst främst så har jag för tillfället jobb!
Inget höjdarjobb kanske (talar inte om exakt vad jag gör :P), men det är ett uppdrag via ManPower och det ger ju pengar! Plus att det minskar tristessen som lätt kommer krypande när man gått hemma ett tag.
Först var jag bara lovad jobb i tre dagar, nu är det eventuellt fyra veckor till. Får se hur det blir med den saken. Det gäller ju att hålla sig frisk också...

Sen var det ju det där med chatthyfs. Jag fick några trevliga kommentarer om det och måste väl kommentera kommentarerna.

anna-maria: det verkar ju inte som att du bryter mot reglerna avsiktligt i alla fall!

walkman: du beskriver alltid sanningen :P

sas: jag tycker att det är _mycket_ mer okej att "inte vid datorn" blir det nya "online" så att säga. Då är det ju bara en positiv överraskning om man får svar på de mess man skickar.
Det är mycket mycket värre att vara "online" fast man inte är det... Så i mina ögon är du inte skyldig! :)

joel: om det inte går att ändra det där i inställningarna så får du byta klient eller helt enkelt bara ha ICQ på när du inte är hemma :)


Söndag morgon, två timmar sömn; nu ska här saneras!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller nog med om dina chatthyfsregler, men tyvärr kan jag inte klaga eftersom jag är dålig på att följa dom själv =/