onsdag, november 16, 2005

Besök

Snart besök. Finbesök. Mycket trevligt (antar jag att det blir, jag kan ju inte vara säker förrän efteråt) :)

För att fortsätta pendlingsfunderingarna så är jag lite tveksam till några av förbättringarna som västtrafik tjatar om. Det sitter alltså reklamskyltar uppe med mängder av saker som de påstår att de har förbättrat. Vissa känns ju minst sagt skumma...
Till exempel så såg jag någon för nån dag sen som påstod att "De flesta av våra chaufförer är certifierade". Vad innebär certifierad? Är det något bra eller något dåligt? Menar de körkort? I så fall är det ju ännu mer illa än jag trodde ;)
Men ändå alltså. Man undrar ju... Dels så skulle jag ju vilja veta vilka chaufförer som INTE är certifierade så att jag kan undvika att åka med dem. Om nu certifiering är något bra.
Sen så undrar jag också hur det var förut, innan förbättringen?

Inga kommentarer: