onsdag, januari 24, 2007

I think it's a rainbow

Marit Bergmans nya skiva (nåja, nyaste. den är kanske inte jätteny längre?) är verkligen bra.
Mycket allvarligare än de andra skivorna men ändå samma härliga pop.
Den vann första ronden över Pengabrorsan men jag ska självklart ge Pengabrorsan en ny chans när mitt Marit-rus har lagt sig. För Pengabrorsan är inte dålig alltså, det är nog bara så att Marit passade bättre just nu.

Livet är fortfarande mycket rörigt. Eller inte livet i sig men den halvan (som borde vara en tredjedel, men just nu är mer en halva) av livet som är jobb är extremrörig...
Jobbfesten i helgen var i alla fall mycket trevlig. Kul att få ansikten till de personer som man har mailat ett tag nu.

Nästa vecka bär det av till Amsterdam i jobbärende. Läskigt att åka iväg själv ju... Det blir säkert bra bara jag får tid att förbereda mig nån gång!

Det har börjat ordna sig ganska bra för en del vänner som haft det rörigt på olika sätt. Det glädjer mig! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Eller hur! Men rörig vet jag inte om min tillvaro var innan.