tisdag, juni 06, 2006

Rena fönster och pollen

Sådär, nu är allt pollen och annan lort borta från fönstren. Riktigt bra putsat blev det för en gångs skull.
Synd att all pollen inte är borta bara. Det sticker i min näsa! Irriterande, eftersom jag inte brukar vara allergisk, men tiderna förändras antar jag.

Annars är allt bra måste jag säga. En fin pelargon står på balkongen, krassen växer sakta men säkert, tagetesen passar väldigt bra ihop med duken, den gröna mattan på balkongen blev riktigt fin igen efter en dammsugningsomgång av herr Sambo. Vad mer kan man begära?

Jo just ja, jag har upptäckt Z-notis-blocken med hållare också (fast min hållare ser inte ut exakt som på bilden...)! Underbara :) "Alltid ett nytt blad att greppa" stämmer ju faktiskt.
Ordning och reda.

Nu ska jag nysa lite och sedan dricka kaffe.

Inga kommentarer: